E-mail marketing

Kom in contact met jouw doelgroep

E-mail marketing

Een belangrijk onderdeel van online marketing is e-mail marketing. Op de eerste plaats is het een fijne tool voor re-marketing, wat feitelijk inhoud dat je die mensen aanspreekt die in een eerder stadium al interesse hebben getoond in je product of dienst. Je kan dus heel specifiek een doelgroep benaderen en zorgen voor net dat laatste zetje tot koop / afname. Ten tweede en tevens een zeer groot voordeel van e-mail marketing is de relatief lage kosten. Een email versturen kost geen geld. Tot slot is het een goed instrument om met je bestaande klant in contact te blijven, te binden en te stimuleren voor herhalingsaankopen.

Emailmarketing uitleg mannetje van het web

Doelen

De 5 belangrijke doelen voor
het in zetten van
e-mail marketing volgens het mannetje

  • Zichtbaarheid en branding vergroten
  • Traffic genereren naar je website of webshop
  • Beheren van bestaande relaties
  • Omzet verhogen
  • Producten of diensten promoten

Begin met een strategie

Relevantie is het toverwoord

E-mail gebruiken om klanten te benaderen wordt door veel bedrijven gedaan. Het enige en vooral het belangrijkste wat ontbreekt is een gedegen strategie. Zomaar een mail sturen werkt niet meer in de tijd waarin we nu leven. De e-mails moeten relevant zijn voor de doelgroep die je wilt bereiken / benaderen. Relevantie is dus het toverwoord! Het Mannetje van het web bedenkt graag samen met jou, de gewenste strategie die aansluit bij de hedendaagse business en markt.

Voordelig, simpel en snel je doelgroep bereiken?

Het mannetje zorgt er voor dat jouw mails opvallen in de inbox van je doelgroep.